کجا
پس کجاست اونی که باید باشه
پس چرا نیست ؟
چرا همه برای رفتن عجله دارن
ولی کسی برای موندن عجله ای نداره
منم میخوام برم
منم میخوام برم
منم عجله دارم
ولی این راهو تنها نمیشه رفت
میترسم
میترسم
اونی که باید باشه نیست
یکی منو از اینجا ببره
خواهش می کنم
+ نوشته شده در چهارشنبه هجدهم بهمن ۱۳۹۱ ساعت 18:26 توسط امید هاشمی
|