فکر می کردم جمعه روز استراحته 

فکر می کردم جمعه برای اینه که تا دیر وقت بخوابی 

برای اینه که کارایی رو بکنی که معمولا روزای دیگه براشون وقت نداری

ولی امروز فهمیدم 

جمعه برای اینه که دلتنگ اونایی بشی که دوستشون داری

برای اینکه طعم تلخ تنهایی دهنت رو گس کنه 

اونوقت شیرینی دیدار برات دو چندان بشه

اونوقت قدر ثانیه های حضورشون رو بدونی

جمعه روز خوبی بود

جمعه روز خوبی بود