فریاد یا سکوت
فریادی در گلو داشتم
آن را به احترام سکوت در گلو شکستم
ولی گاهی لازم است حرمت سکوت را شکست
تا فریادی به او ملحق شود
التماس دعا - سید امید هاشمی
+ نوشته شده در دوشنبه هشتم اسفند ۱۳۹۰ ساعت 9:30 توسط امید هاشمی
|
فریادی در گلو داشتم
آن را به احترام سکوت در گلو شکستم
ولی گاهی لازم است حرمت سکوت را شکست
تا فریادی به او ملحق شود
التماس دعا - سید امید هاشمی