پاکی کودکی
در پست قبلی از خدا خواستم همه ما را به پاکی دوران کودکی برگرداند. این چند روز توی سایت ها به دنبال خواندن وقایع و احادیث قبل از عاشورا بودم که جایی خواندم به نقل از امام صادق نوشته بود کسی که این روزها (دهه اول محرم) امام حسین را زیارت کند. خداوند گناهان او را می بخشد چنانکه تازه به دنیا آمده است!!! دلم لرزید امیدوارم همه ما نه به قدم بلکه با دل این روزها زایر آقا امام حسین باشیم . انشاالله که درخواستمون هم برآورده میشه.
التماس دعا - سید امید هاشمی
+ نوشته شده در دوشنبه بیست و دوم آذر ۱۳۸۹ ساعت 10:52 توسط امید هاشمی
|